marți, 3 martie 2009

Invitatie Lalla Cooking

Dragele mele prietene, In sfarsit pot sa va invit la un eveniment dedicat noua. Un eveniment dedicat femeii moderne, sotiei si mamei care simt nevoia sa socializeze intr-un mod proactiv. Asadar va invit intr-o frumoasa zi de Martie, mai exact Joi, 26 Martie ora 16:00 la Restaurantul Sangria din Bucuresti, in bucataria dragutei Lalla, adica in bucatarie sa gatitim impreuna, sa povestim asa ca fetele, coordonate de un simpatic bucatar. Vom prepara retete de sezon, usurele si gustoase, tocmai bune de invaluit pe cei dragi. Maiestrele in arta bucatariei sunt asteptate si ele, eu si Lalla imi doresc in primul rand sa ne facem cat mai multe prietene cu care sa schimbam sfaturi si mici trucuri din bucatarie. Am invitat special pentru voi trei persoane dragi noua: o doamna doctor care ne va povesti cum si ce sa mancam ca sa fim sanatoase si frumoase si un antrenor de fitness care ne va invata mici trucuri pentru a ramane mereu in forma. Cea de-a treia persoana este o surpriza pe care eu insa v-o dezvalui pentru ca stiti cat imi sunteti de dragi: Analia Selis. Asa ca, pentru a fi si tu prezenta la eveniment inscrie-te pe http://www.lallacooking.com Cu drag Lalla si www.bucataria-romaneasca.ro

1 comentarii:

Paradis spunea...

Ce frumoasa invitatie,dar ce pacat ca sint asa de departe de voi si nu pot veni si eu,desi mi-as dori sa va cunosc pe toate.Va doresc bafta in cea ce faceti,si Mara sa nu uiti de poze....vrem sa va vedem bucatarind :)).Te pup.Asteptam pozele.

Toate retetele sunt pe Petitchef
Orice reproducere partiala sau integrala a continutului acestui blog se pedepseste conform legilor in vigoare.
E-mail: contact@bucataria-romaneasca.ro