miercuri, 21 ianuarie 2009

Salata cu fasole

In general pentru o salata cu legume fierte avem nevoie de maioneza, dar nu voiam o maioneza cu ou, deci am ales o reteta de maioneaza din legume. Este o reteta simpla, din cartofi si telina fierte, pasate si frecate cu ulei. Fasolea verde fiarta am pus-o la scurs si in acest timp am facut maioneaza. - 2 cartofi - 1 telina mica - ulei, sare. Am pus la fiert cartofii si telina taiate cuburi cu sare, dupa fierbere le-am pasat, si cand s-au racit am adaugat 1 lingurita de mustar si ulei. Am amestecat bine si apoi fasolea ( un borcan de 800 gr)putin cate putin pana am incorporat. Dupa preferinta se poate pune si usturoi. Este delicioasa... Pofta Buna!

0 comentarii:

Toate retetele sunt pe Petitchef
Orice reproducere partiala sau integrala a continutului acestui blog se pedepseste conform legilor in vigoare.
E-mail: contact@bucataria-romaneasca.ro